Vakna med ... The Voice?

Usch fyfan, att vakna till dem är nog det värsta.

Jobb jobb jobb, måste ha jobb. Känner mig så skyldig att bo här utan att betala. Just nu betalar min flickväns mor allting - hemskt. Vill verkligen inte vara en sådan ekonomisk börda även om jag inte är den tyngsta bördan någonsin.

Och min arbetsgivare verkar ha glömt bort arbetet helt, inte hört av han på en vecka nu. Underligt.

Annars, en av mina närmsta vänner eller f.d närmsta vänner nämligen en halvdansk familj i lilla hålan Bjuv utanför Helsingborg. Hela familjen utom föräldrarna åker Inlines.
Johnny och Jesper Hansen ett par gamla vänner, vi har gått igenom en jäkla massa och en massa strul då man var lite ond och flera somrars inlines åkande och boende tillsammans.

Ivarjefall, Jesper Hansen gjorde självmord - och chocken har nog inte hunnit ikapp mig än.
Förstår nog inte bara hur man kan göra självmord sådär - aldrig märkt en sån sida av han och ändå har man hjälpt han ur en massa kriser.

Fast hans familj har haft en del tunga tider - speciellt då jag och Johnny hansen blev tagna efter en misshandel mot en idiot som hotar och kränkte min syster dag ut/in. Och Johnny blev skickad till Ungdoms anstalt pg.a lång brottslista och sin oförmåga att hålla tillbaka ilskan.
Och han satt där i månader när jag fick 4 dar i häktet som kändes som EVIGHETER. Förstår inte hur hemskt det var, fast i ett trångt rum utan något - fast i ett rum med tankar som man inte kan fly från.

Hela händelsen tog rätt hårt på familjen, men det är ju 1½ år sen nu och Jesper har inte visat nå större skador av de på senare tid. Så förstår inte.
Begravning den 25de, Vet dock inte om deras föräldrar skulle varit superglada om jag visade mig pg.a Johnny åkte in i ungdoms anstalt för han ställde upp för mig i mitt dåvarande problem - men vill komma på bregravningen för min respekt för Jesper och all tid vi har haft tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har tydligen glömt bort att du har en kusin i stockholm :p

2009-02-13 @ 15:28:23
URL: http://neatly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera mera!!! :D

2009-03-01 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0