Usch då!

Känner mig lite skyldig nu, hade tänkt föra en aktiv blogg.
Men iomed att min flickvän är en mycket kändare bloggare och att vi bor tillsammans mestadels så lär allt (om jag skriver dagligen) bli ganska så likt hennes fast skillnaden blir andra ordval.

Och funderade på att ta bort bloggen igen, fast vore lite synd för jag tycker om att skriva och designa t.ex bloggar.
Så har kvar den och skriver då jag känner för det och lär ändra utseende lite då & då.

Så om ni VILL läsa, så premurera - såvis så missar ni inget ivarjefall ^^.


VILL DOCK HA HJÄLP, min flickvän skryter för mycket när jag diskuterar bloggande med henne, så ..
Hur funkar /fixar jag allt detta med ping, vart skall man lägga till bloggen och allt sånt man får göra för att fixa den mer publikt. Vore tacksam för svar, av de få som kanske läser.

Kommentarer
Postat av: Anonym

din kära kusin läser iaf din blogg. lite roligt att jag hittade din blogg helt slumpvist hehe :)

2009-02-12 @ 19:13:58
URL: http://neatly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0