Introduktion.

Niklas Åke Bergman Nilsson,
född 1990 den 20 Juli i Helsingborg.

Av en mor vars namn är Charina och en Far vars namn är Åke - därav mitt andra namn; niklas åke bergman nilsson.
Tidig barndom minns väll ingen igentligen mer än små betydelsefulla stunder - i var fall så var min far frånvarande hela mitt liv framtills jag fyllde fjorton.
Har två syskon, en syster - Erika Bergman Nilsson och en halvbror - Joakim Nilsson.
Trots att jag och Joakim inte delar samma fader så är vi närmst varandra och hans far är den personen som jag trodde var min fader tills jag mötte min biologiska far. Så presenterar aldrig Joakim som Halvbror.

Ett kliv frammåt till nuet.

Har på senaste tid flyttat till-&-från Helsingborg och Borås, pågrund av familje besvär ibland och ibland saknader av olika former såsom; Elin Zollfrank (min flickvän, blivande mor.), Felix Palmgren (närmsta vännen sedan tidigt.), Helsingborg i sig och faktumet att jag har lättare att leta fast anställning i Helsingborg.
Just nu är jag bosatt i Borås tillsammans med Elin och hennes mor - samtidigt som vi väntar barn. Hon sexton, Jag arton. Hur det slutar vet ingen, men jag älskar barn och är helt in. Hade inte varit helt fel med en anställning på det.

Deltids jobbar som webdesigner, har även jobbat som snickare med min far.
Har åkt inlines/rollerblading i 5½ år (6 år inkluderat denna pausen jag har just nu)
Har tävlat i Helsingborg, Malmö, Lund och i Stockholm.
Det är helt klart en Livsstil för mig. Synd nog så sabbade Rökningen tillslut min kondition när kylan började komma - om det inte vore för rökningen så hade jag rullat på, letat inomhus skatehallar eller vadsomhälst för att utöva min sport, a.k.a Extremsport.


Fick en fråga, och klart så vart det roligt att se och läsa att folk hittade mig. Ivarjefall;
Denise: Får man fråga vart i Helsingborg du bodde? :)
Svar: Bor/bodde i norradelen av Helsingborg, fortfarande i centrum. - konserthuset~


Lite trött just nu, slopar nog ihop en menysida som innehåller all fakta om mig som människa och lite intressant historia.
Elin suckar sönder i sängen - hon är trött och är lite knepig, hon kan inte somna om jag inte är där brevid henne.
Så...
Skyll på henne. Mer hinner det inte blir inatt.

- Niklas Bergman Nilsson

Kommentarer
Postat av: becka

vill bara säga att jag premenuerar på din och din flickväns bloggar, via RSS, ser fram att läsa fler inlägg från dig (:

2009-02-09 @ 12:25:55
Postat av: Anonym

ni är FöR gulliga!

2009-02-09 @ 22:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0