En början.

Hej,
Niklas Bergman Nilsson här.
Förmodligen bland de ända få manliga bloggarna i min ålder som skriver personligt - men så får det vara.
Vill just nu bara skriva av mig från tankar och händelser.

Fick idéen från min flickvän Elin Zollfrank som aktivt skriver och samlar dagliga ting i en blog, liksom jag hade tänkt börja med igen. För två år sen så höll jag i en blogg på privat domän, programmerad och upprättad av enbart mig, den vart inte med i några listor över bloggar som hälst, så vart enbart nära och kära som hade tillgång.

Nu är jag arton år, bor mestadels i Borås hos min flickvän och hennes mor - mitt ständiga flyttande fram & tillbaka resulterar i att jag förlorar mer och mer vänner i Helsingborg och har nu inte så aktiva vänner på min vännerfront.
Jag är ivarjefall lite av en ensam-varg, jag klarar mig.
Så nu när mina vänner inte tar del av denna bloggen, så vill jag skriva av mig och kanske få små svar, kommentarer eller kritik från andra bloggare eller enskilda besökare.

Ivarjefall, klockan är nu 00:14 och min flickvän försöker sova, så skall ta och avsluta.
Ett par avslutnings ord vore väll;
Jag kommer att skriva om...

... Mig själv.
... Tankar & funderingar.
... Min tid som blivande far.
... Rörande saker(?)
... Dagliga ting så som Intressen.



En längre text om Mig kommer imorgon.


Kommentarer
Postat av: Emme

Fin blogg! Kul att du också bloggar nu, jag brukar läsa Elins blogg!

Kraaam!

2009-02-08 @ 21:05:58
URL: http://emmestar.se
Postat av: Denise

Får man fråga vart i Helsingborg du bodde? :)

2009-02-08 @ 21:51:41
URL: http://nisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0